ikony

02 September 2012

Candy girl :)

W końcu dostałam zdjęcia z przedostatniej sesji wakacyjnej, w sumie było warto czekać, efekty są świetne :D.  Zostałam na nią zaproszona przez Paulinę Łapińską, do studia CZARNE-BIAŁE na słodką sesję :). Modelką była już mi znana z warsztatów Pin-up, była nią Milena, z koleżanką Klaudią. Było bardzo sympatycznie, tam właśnie poznałam wizażystkę Anetę, która zaproponowała mi sesje bardziej Fashion (zdjęcia z sesji, widoczne w tym poście: ja stylista part #4) . Zdjęć z backstage'a jest mało, nie miałam czasu ich robić, przepraszam :( zaś zdjęć z sesji od świetnego fotografa Emilii Mańk, jest dużo, dziękuje :*. Teraz mogę powiedzieć 'ja stylistka part #5' :D.

(Modelka ma na ustach słodką posypkę, a fryzurę na zdjęciu robi jej wizażystka Aneta :)

fotograf: Emilia Mańk
modelka: Milena Jaszcz
włosy i make-up: Aneta Zagroda
wizaż: Iga Pietryga


Post a Comment